Golden-City ЗОЛОТОНОША

Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.
Як отримати новий електронний цифровий підпис подовженого терміну дії? 1580420

    Як отримати новий електронний цифровий підпис подовженого терміну дії?

    Vladyslav
    Vladyslav
    Генерал-Лейтенант
    Генерал-Лейтенант


    Сообщения : 296
    Очки : 608
    Дата регистрации : 24.01.2011
    Возраст : 35
    Откуда : Золотоноша

    Як отримати новий електронний цифровий підпис подовженого терміну дії? Empty Як отримати новий електронний цифровий підпис подовженого терміну дії?

    Повідомлення автор Vladyslav Листопад 8th 2013, 05:08

    Як отримати новий електронний цифровий підпис подовженого терміну дії? 11

    Олексій Науменко, начальник відділу реєстрації користувачів при ГУ Міндоходів у Черкаській області Центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів

    Для зручності використання електронного цифрового підпису було вирішено видавати посиланий сертифікат ключа електронного цифрового підпису з подовженим строком дії до 2 років. З 1 листопада усі юридичні та фізичні особи-підприємці при оформленні чи переоформленні будуть отримувати електронні ключі, якими зможуть користуватися протягом 2 років (крім випадків, коли законом чи умовами роботи передбачено інше).

    По закінченні терміну дії сертифікату (через 2 роки) знову треба буде звернутися до центру й отримати електронний ключ ще раз. Інформація про термін дії міститься в самому сертифікаті.

    Щоб подовжити термін дії сертифікату, подається той же перелік документів, як і при первинній реєстрації.

    Для отримання посиленого сертифіката ключа юридичною особою потрібні такі документи:

    1) заповнена та підписана Реєстраційна картка;

    2) оригінал статуту юрособи для ознайомлення;

    3) документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо)

    4) документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;

    5) копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;

    6) копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.

    Копії всіх документів, крім паспортів засвідчуються, підписом керівника та печаткою установи.

    Обслуговування юридичної особи займає десь близько 10-15 хвилин за наявності всіх підписаних документів.

    Для фізособи ключі отримати простіше.

    Документи, необхідні для отримання посиленого сертифіката ключа фізичною особою-підприємцем:

    1) заповнена реєстраційна картка для фізичної особи;

    2) копія паспорту (1-4 сторінок);

    3) копія ідентифікаційного коду.

    Копії подаються разом з оригіналами і завіряються підписами особи. Фізособа зможе отримати електронний цифровий підпис за 5 хвилин за наявності всіх документів.

    В Черкаській області працюють 4 пункти реєстрації ключів електронного цифрового підпису:

    1. м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, к. 108-109;

    2. м. Золотоноша, вул. Шевченка, 153, к. 200;

    3. м. Звенигородка, вул. Енгельса, 142, к. 3;

    4. м. Умань, пл. Леніна 1а, к. 100.

      Поточний час Листопад 23rd 2024, 01:34